Forum > Bønnegruppe > Debatt

Anonym
Opprettet 06.04.2017 av Anonym.
Beautiful om helbredelse
Heisann
Jeg lurer på om noen kan be om at jeg kan få krefter..
Noen dager er jeg bare sengeliggende..
Jeg har fått meg en liten jobb der jeg arbeider frivillig, håper jeg kan beholde den
Jeg har det godt med Gud og har tilgitt alle som har vært vonde med meg. Det har jeg lagt på Korset.
På forhånd tusen takk

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 06.04.2017 av Anonym
Ber om at DHÅ fyller deg med kraft, styrke og glede, i Jesus Kristus navn.
Anonym
#2. Postet 06.04.2017 av Anonym
Tusen
takk
Skal du ha
Anonym
#3. Postet 05.12.2023 av Anonym
Kjære himmelske Far,

Vi kommer til deg med et bønnens hjerte på vegne av denne kjære personen. Du kjenner deres utfordringer, smerter og behov, og du vet hvor dyrebare de er i dine øyne.

Vi ber om at du, i din uendelige kjærlighet og barmhjertighet, skal gi denne personen styrke og helbredelse. På de dagene hvor de føler seg svekket og sengeliggende, la din kraft fylle dem opp og gi dem mot til å stå opp igjen. Må de erfare din nærvær og lindrende kraft som gir dem styrke til å møte hver dag.

Vi takker deg for den frivillige jobben de har fått, og vi ber om at du velsigner dette arbeidet. Gi dem utholdenhet og glede i sitt tjeneste for andre. Beskytt jobben deres og la den være en kilde til glede og oppfyllelse.

Takk, kjære Gud, for at denne personen har funnet fred med deg og har lagt alle sitt smerter på korset. Vi ber om at du fortsetter å være en kilde til trøst og fornyet kraft i deres liv. La din kjærlighet omfavne dem og gi dem indre ro.

Vi løfter denne personen til deg, ber om din helbredende hånd over dem, og takker deg for din trofasthet. Må de erfare din styrke, glede og fred gjennom hver dag.

I Jesu navn ber vi.

Amen.
R75TV
#4. Postet 18.12.2023 av R75TV
(Jesaja 40.29 Han gir den trette kraft, og den som ingen krefter har, gir han stor styrke. )Grip tak i dette ordet som Herren gav meg nå. Og takke Jesus for han gitt deg det du har bed om.

Litt personlig ting jeg selv har opplevd, Jeg gav mitt liv til Jesus sommeren 1985. Men selv om jeg hele livet har trodd på Jesus, har jeg ikke alltid levd i helliggjørelse.
Har fra jeg begynte på skolen, har jeg alltid vert veldig trøtt. Men en kveld/natt hadde lagt meg drømte jeg om at det var en mann som sa: Nå Nils, er det slutt på den tiden du er trøtte. Jeg reagerte på hvem er han som vet at jeg har vert trøtte, bare mor og far min viste dette.Det som skjedde i drømmen, var at når jeg kikket opp på han som sa dette til meg, Så opplevde jeg at jeg så meg selv lå død på den trappen som jeg satt på. Jeg var nye på veien som kristen og forsto ikke drømmen. Men har i senere tid funnet skriftord som sier: At vi døde med Kristus, med dåpen til døden. Og vi oppsto igjen med Kristus, til en helt ny skapning. Født på ny, som vi sier.
Det var det jeg så, min stilling i troen er i Kristus, ikke av meg selv, men av Gud. Etter ett par mnd kom jeg plutselig på at det har vist skedd noe, jeg er ikke slik trøtt lenge. Og har ikke vert det etter den dagen.
annonseRadio 3:16